En sista dag

Det hör väl till att man skriver ett årets sista inlägg.. Möjligt att det blir fler under dagen men inte troligt! Därför är det lika bra att säkerställa det sista inlägget!

Idag blir det att spendera större delen av dagen framför spegeln, har köpt en så fin klänning så måste ju se till att resten blir lika fint ;D Skall moppa golven också, dammsög igår men så mycket fint sand i hela lägenheten från kattlådan så jag måste moppa också för att bli av med det!

Ikväll är det middagsbjudning hos Fredrik, har gjort två sallader som jag skall ta med! Kommer bli tungt, men åh så gott! Sedan skall vi festa in det nya året med musik och glada skratt. Har en flaska champange (nej, inte mousserande) i kylen som jag skall släpa med mig också. Den har sådant där skydd som håller den kall, mycket bra!
Får se hur länge vi stannar, har en förkylning i kroppen så det är möjligt att det inte blir många timmar efter tolvslaget..

Nej, nu är det dags att börja komma i ordning för dagen och kvällen!!

Adjö

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Gott Nytt År Fia. Hoppas du och Andreas haft en jättebra nyår, och jag hoppas 2009 blir ett toppen år för dig =)



Kram moster Maggan

2008-12-31 @ 22:28:48
Postat av: mammabecka

Din underbara lilla människa! Tack för dina fina ord! Kram!

2009-01-01 @ 11:28:50
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ååå, vad gullig du är vännen min. Har saknat dig med ju!

Hoppas att ditt nyår var bra iallafall?! Och att det nya året kommer bli ditt år i år :D



Puss puss

2009-01-01 @ 16:43:30
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0