Hahahaha

Redan vid dopceremonin gick något snett

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha men guuuuuud

2008-12-15 @ 17:15:22
Postat av: Therese

Ser inte texten!(fast jag zoomar in)

2008-12-15 @ 20:46:08
Postat av: Fiia

Therese, det står:

"Katt bortsprungen



Tre år gammal hankatt

Lystrar till namnet Domus

*Har halsband med mitt telefonnummer i.



Katten rymde lördagen den 6 december och har inte setts till sen dess.

Jag är mycket angelägen att få tag på katten igen. Jag ska nämligen göra putstrasor av de. Fanstyget klöste sönder min nya skinnsoffa, värd 27 000 kr, och innan jag hann dräpa den så rymde den. Det ska bli ett sant nöje att banka ihjäl den.



Vänligen ring------------

Hittelön utlovas

(Du får kattskinnet)

2008-12-16 @ 10:14:44
URL: http://feucht.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha, rolig annons. Jo, Kissen har börjat pingla på julgranskulorna nu så när jag kommer hem senare idag lär väl granen ligga raklång över soffan. Tur att allt är i plast.

2008-12-16 @ 10:40:43
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0