Juletider

Blir mycket skrivande om julen känner jag. Men i år skall den bli något extra!
Idag skall Andy och jag baka pepparkakor och lussekatter, kommer bli de absolut snyggaste pepparkakorna någonsin!
Köpte pepparkaksformar på Indiska igår, i form av krokodiler, elefanter (stor och liten), och några andra exotiska djur! Mycket roligare än de vanliga gubbarna och gummorna! Och så prata Andy på att köpa kristyr så vi kan göra ögon och glada munnar på krokodilerna! =D Så kul!
Så det där med att jag inte skall göra några pepparkakor gäller inte längre. Får fråga mamma om vi kan få låna hennes superbra bakbord med, annars blir det lite knöligt!
I tisdags inhandlade jag en massa fint julpynt också, och nya julgardiner (mina gardiner har hängt där i typ två år, med andra ord sedan jag flyttade in, vilket är lite snuskigt), blir dock ingen gran. Andy och jag diskuterade detta och kom fram till att lillkatten förmodligen kommer skutta ner granen!
Så i morgon skall vi storstäda hela lägenheten, och sedan när det är klart blir det att pynta!
Vi fick varsin julkalender av mamma och pappa igår också, jag fick med Wall-E och Andy med Hello Kitty! =D Hihi..

Nej nu är mina fakturor färdig utskrivna så nu blir det att återgå till jobbet!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0