Julhandel

Jaha, då har det börjat. Eller det gjorde det ju redan lite smått i förra veckan, men nu (igår) blev det ordentligt! Armarna växte flera meter och hotade att gå av, svetten rann i floder och mitt hummör var i botten! Hade dessutom glömt medicinen hemma så hade myrkryp över hela kroppen!
Träffade på Lina inne i Domino och pratade en skvätt, hon var med sin vän Nagel. Handlade lite fler julklappar och en himla massa julfrimärken och bestämde mig sedan för att gå hem. Så när jag går förbi Coffee House, stönande och stånkande, så hittar jag lilla Lina där igen! Blev att ta en fika med henne och hennes vän. Gjorde allt för att dra ut på tiden innan det var dags att försöka stappla mig hem igen! Just som jag sitter där i godan ro, går mina föräldrar förbi, jag vinkar, mamma fnyser och tittar på mig som om jag vore en utomjording och går vidare, men pappa stannar. Eftersom pappa inte längre följer med stannar även mamma och upptäcker att den där vinkande idioten visst var hennes dotter och flinar lite generat! Efter lite småspråkande bad jag dem ta ett par av mina kassar, vilket de så snällt gjorde! Ibland har man tur!!
Nu har jag inte många julklappar kvar att köpa! Känner att jag skämmer bort mina släktingar lite i år, men det är de nog värda! Haha..
Har även pyntat färdigt hemma, hade tänkt lägga upp lite bilder på mitt mysiga hem, men jag måste ladda kameran först!

Adjö

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mmm, sivler eller guld blir det..Har inte kommit så långt än :)

Haha..

2008-12-09 @ 13:55:16
URL: http://rubysofiamironidis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0