Julstök?!

Ååååh!!! Jag vet inte vad jag skall göra! Har slutat julpynta och styra inför julen av någon anledning, men så läser jag en massa bloggar av vänner och bekanta som styr och har sig inför julen, och det verkar så roligt! Kanske skall jag sluta vara anti-jul och börja stöka jag med!
Jobbigt vore det ju om katterna bråkade med allt mitt fina julpynt och hade sönder det, men det kanske skulle få mig glad! Vad vet jag?!
Iallafall så ska jag storstäda lägenheten i helgen när jag ändå inte har något jobb! Andy får gärna hjälpa till om han ändå skall vara hos mig!!
Kanske baka lite lussekatter med, är ju så gott! Men pepparkakor blir det inga, har ingenstans att kavla ut dem! Tyvärr, för jag är världsbäst på pepparkaksdeg!
Och så vill jag kanske göra ett pepparkakshus, men det köper jag i så fall och gör i ordning..
Men var skall jag ha plats för allt?
Bra fråga.. Huuuurm.. Kanske vill ha en liten gran också! Men den skulle nog verkligen inte få vara i fred för lilla Cleo! Hon kan ju inte ens låta bli min sänglampa! Haha.
Nej, det blir nog en smula julstök för mig med i år, men först, städa!


Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0