Reunion

I eftermiddag blir det återträff för Soda-folket, många av oss har inte setts sedan tiden på Café Soda, vilket var några år sedan nu. Jag skall dit. Är en smula nervös, vet inte varför men jag är det. Hoppas dock att det blir roligt!

Skall snart gå från jobbet och hämta hunden hos pappa, gå en liten promenad i kylan..

Sedan blir det hemgång, ska hämta nya kattlådan hos mina föräldrar med, får hoppas att den innebär mindre sand i badrummet! Haha.. Inte kul när det blir fullt med kattsand på golvet fem minuter efter att jag dammsugit!

Kanske ner en sväng till Netto också och handla in sista till nyår, tänkte göra sallad och ta med! Den blev ju mycket uppskattad på min kräftskiva, så kan ju vara roligt att ta med till middagen och bjuda vännerna på den! =D

Adjö

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan vännen!

Trevligt det var att ses :D

Får vi ta och göra om snart tycker jag!

2008-12-30 @ 23:50:45
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0