En liten tid vi leva här

Var ett tag sedan jag skrev, men jag tänkte att jag skulle skriva några bokrecenssioner men så har det liksom inte blivit av. Och i och med det så har jag inte tagit mig för att skriva något. Sedan har jag haft mycket att göra på jobbet också och hemma har jag inte haft lust att pilla dator..
I helgen var det överaskningskalas för Majken som fyllde år! Var mycket trevligt!
Boxen har inte gått så bra, har dykt upp förhinder både förra torsdagen och i måndags, men nu på torsdag bli det nya tag! =D Skall börja köra box och yoga med Majken när hon slutat på hundskolan. Skall bli kul! Jobbig att gå själv eftersom man inte vet vem man skall träna med och blir det en nybörjare man inte känner är risken stor att man (jag) inte vågar säga ifrån om denne gör fel så att man (jag) skadar sig i stället! Vilket inte är så bra!
Nu har jag nog inte mycket mer att tillägga för tillfället!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0