Misslyckad helg

Usch, ibland önskar jag att man kunde ångra sig och leva om en dag eller radera den helt och hållet! Vet inte hur det kunde bli som det blev i lördags, men jag vet att det helt och fullt var mitt fel! Vad höll jag på med egentligen?! Hur kunde jag vara så ansvarslös och dum?
Det skulle ju bli en toppenkväll med mat och dryck och gamla vänner! Istället fick jag en knäpp och var allmänt störande och jobbig!
Klassåterträffen blev skit, också mitt fel! Jag sa fel saker, var asocial och stod i garderoben och gnällde på att det var stökigt!
Sedan skulle jag träffa Andy och Anna och vi gick till Världens Bar, vägen från VB till Sveaskeppet blev inte bra den heller för då skulle jag pront gå till Wasa, och gnälla och skälla på Andy!
Sedan tröttnade han så vi gick därifrån till Nicke, och där blev det total katastrof! Och inte kan jag göra något ogjort heller! Ända jag kan göra är att sitta här och skämmas över mig själv och mitt beteende! Fy Fan!

Kommentarer
Postat av: EllaBellan

Jahaaa, d var ju bajs, men kom förbi på en fika eller nåt i helgen nn dag bara då.. det hinnar man ju med även om man har partyplaner eller så menar jag

2008-11-04 @ 12:38:44
URL: http://eliot.blogg.se/
Postat av: EllaBellan

åhå.. jamen söndag blir kalas! Är jag ute hos Lucas så kommer jag i vilket fall hem på eftermiddagen för jag har jobb måndag morgon, ring mig i helgen!!

2008-11-04 @ 14:14:09
URL: http://eliot.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hehe, aaa helt underbar söt är han ju...Hehe! Jodå, förlossningen gick super duper bra, trodde ju att det skulle vara mycker värre. Men det var ju inte så farligt :) Annars så är det bara bra med mig,lite små trötter bara...men annars så lever jag. Själv då, allt bra med dig då?

Kram

2008-11-04 @ 20:25:09
URL: http://rubysofiamironidis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0