Onsdags-göra

Jaha, då var det onsdag, mitten av arbetsveckan.. Fast inte för mig, för jag jobbar natt den här veckan, så blir även att jobba på lördag med!
Kommer bli hårt att jobba natt känner jag! Särskilt som jag skall jobba även torsdag natt, vilket jag inte brukar! Fast fredag natt är jag ledig, för då skall jag och Myzan till Black Horn på Loose Lips, skall bli kul! Vi har haft så grymt kul tidigare när vi festat ihop så!
Kommer, på tal om jobbande, bli mer av natt jobbandet framöver! Istället för var 3:e vecka så blir det varannan! Och kanske över jul och nyår med! Kul, inte! Men pengar är pengar..

I morgon ska jag till sjukhuset och ta prover, kolla om jag har tillräckligt med ämnen i kroppen. Tror inte jag har det, eftersom jag äter så väldigt dåligt och så är jag så sjukligt trött jämt.. Luktar järnbrist. Dricker myyyyycket kaffe också, vilket gör att kroppen har svårare för att ta upp järn! Men får se vad de säger..

Egentligen hade jag väl inget direkt sådär som jag ville säga i detta inlägg, så jag avslutar det nog här och nu! Får se om jag orkar kratsa ihop de där bokrecensionerna på söndag kanske.. Hähä..

Adjö

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja, fy vad kattfisar stinker!

Klart vi ska ses. Jag har jobbat heltid men går ner i tid nästa vecka så jag ska nog hinna med en fika eller något, vore kul att uppdatera sig lite. =)

2008-11-26 @ 20:22:56
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0