Förändring

Jag vill förändra mig, göra något med mitt utseende så jag blir ny och spännde att titta på i spegeln. Men jag vet inte vad jag vill göra, jag vet inte hur jag vill göra det. Inga idéer alls! Bara grundtanken att något skall bli nytt!

Jag skall iallafall färga om håret rött imorgon! Men det är ju redan rött (fast lite halvdassigt) så det är ju inte särskilt nytt! Jag blir så uttråkad av att titta på mig själv och det är inte roligt!

Annars idag skall jag jobba färdigt (slutar om jag har otur vid klockan åtta ikväll). Sedan blir det att leka med Harry min Barry! =D Mycket kul, var ett tag sedan vi sågs så det ser jag fram mot!
Björn har inte hört av sig än -mummelmutter- så jag går upp i limningen av nyfikenhet över de där tatueringarna han ritat åt mig! Hoppas han blir frisk snart så jag kan få dem! (Köpa).

Jag känner mig så uttråkad över hela livet idag! Det händer inget nytt! Allt går bara i slentrian och här står jag och ser på! Känner mig bortknuffad från mitt eget liv, som en bjön som gått i ide för vintern! Jag vill göra så mycket men får inget gjort, om jag bara kunde ta tag i mig själv så något kunde hända! Om så bara städa min lägenhet och gör ordning i den! Men när jag kommer hem blir det alltid samma som alltid, jag är trött, lägger mig och läser och somnar, när jag vaknar igen är klockan alldeles för mycket för att sätta igång med något och ännu en dag av ingeting har passerat! Inte konstigt att jag blir så trött på mig själv när jag bara umgås med mig själv!

Kommentarer
Postat av: Annie

Vi får gå ut och promenera lite =D Skulle va skönt att göra det ett par dagar i veckan iaf =) va sägs?

2008-10-23 @ 19:16:10
URL: http://nuckan.blogg.se/
Postat av: EllaBellan

Heejje gumman! Jaaa fi fan klart vi ska ses, men jag har inte ditt nummer för jag råka tappa telefonen i toan för en tid sen.. höhö

så ge mig det igen! =)



Btw så är du supervälkommen på halloweenmaskerad nästa helg alltså den 31e en fredag, hemma hos mig, eller oss numera, olga och linus bor här med så det e jag o mitt minikollektiv =)



Hör av dig gumman!

Kiss kiss

2008-10-23 @ 20:37:47
URL: http://eliot.blogg.se/
Postat av: EllaBellan

Jajemän, samma adress och mitt nr är 0704 562565 om du inte redan hade det =) fan vad kul då!!!! Passa ju perfekt, du måste va utklädd oxå :P pris för bästa kostym blire hihi

2008-10-24 @ 17:54:53
URL: http://eliot.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du är fin som du är gumman!



Kram

2008-10-25 @ 16:04:43
Postat av: Linda

Halloj! Såg på msn att du också skaffat blogg. :-D

Känner igen den där känslan... Den är jobbig. Hoppas att det känns bättre i dag.

Snart måste vi ses! Kramar

2008-10-26 @ 16:25:44
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0