Oskulden är tagen

Jaha, då är även jag drabbad, blivit en av alla dessa bloggare! Får se hur det går, om jag lyckas hålla en uppdaterad, intressant, blogg, eller om det blir som det mesta andra Internetrelaterat jag försöker mig på, med andra ord, ingenting utav det.

Just nu sitter jag på jobbet, xCash, och gör ingenting, har ingenting att göra! Tråkigt!
Pimplar kaffe för glatta livet och pular med datorn.

I helgen som gått har jag inte gjort alldeles för mycket så jag jobbat, på Black Horn, och jag orkar inte göra så mycket när jag jobbar natt. Finaste Andy har varit hos mig också, mycket trevligt!

Idag skall jag till Kvinnokliniken och kolla varför jag inte fått mens sedan i Februari. Hoppas att det inte är något fel på mig bara!
Sedan skall jag träffa Björn som har ritat två tattueringar till mig! Skall bli spännande att se hur de blev!
Klockan halv åtta blir det att träna en skvätt, idag blir det box, om jag orkar.. Hähä..

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0