130

Detta blir mitt inlägg nummer 130! :-) Sitter på jobbet nu, väntar på att fakturorna skall skrivas ut färdigt, sedan bär det av till kontoret i city och jobbet där..
Jobbar nog bara till 14,00-14,30 i dag. Klockan 17,30 skall jag träna lite Pilates.
Funderar på om jag skall vara ute däremellan och njuta av det vackra vädret? Lite blåsigt, dock, men man får ju inte vara kinkig!
Sugen på glass är jag också! Om man skulle ta sig en Piggelin efter arbetet, kanske? Tycker jag förtjänar det!! :-D


Ser den inte god ut?!









Bilden är norpad från GB.

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är när du tänker vara ute i solen ett tag du ska höra av dig till mig och säga att jag ska joina!

2009-04-06 @ 14:34:28
Postat av: Fiia

Aaah, okej, sorry! Skall komma ihåg det nästa gång! Men det blev i alla fall inget vara ute idag.. Sov inget i natt nästan så jag orkade inte göra mer än hem och lägga mig efter jobbet!

2009-04-06 @ 22:32:06
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0