Återseende med glass och filosofi

I går var jag ju, som jag skrev tidigare i dag, på Halvars med Linda, som jag inte träffat på ett helt år! Mycket trevligt!
Vi började vår lilla dejt på Halvars, jag åt en kula hallon-saltlakrits och en kula hallonsorbé. Linda valde samma på den första men blåbärssorbé (ekologisk tom) i våffla. Väldigt gott.
Efter glassen och en stunds pratande fick jag reda på att hon ännu inte besökt Rhododendrondalen i år, så jag slet med mig Linda för att hon skulle få beskåda de vackra blommorna och känna deras söta, friska doft!
Blev en duktig liten promenad tillslut, vi fotade, pratade, skrattade och beundrade blommor.
När man är ute och går och kvällen börjar träda in, blir man lätt en smula middags-hungrig, varpå vi bestämde oss för att, i stället för att äta middag själva på varsitt ställe, slå våra kloka ihop och äta tillsammans någonstans. Vi bestämde att fortsätta på den onyttiga banan och provade McD's Chicago burgare, faktiskt imponerande god! :-D Slutligen hade vi sällskap till Ljura Nära där vi skildes åt. På Mc Donald's råkade jag visst få upp deiskussions tempot lite, och jag har sedan dess haft lite dåligt samvete för vad stackars Linda fick genomlida.. Hoppas hon vill träffas snart igen ändå ;-P



Kommentarer
Postat av: Linda

Va fina bilderna blev! Men vad är det för tönt i mitten? ;-)

2009-04-30 @ 13:24:45
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0