Back to work

Fick inte mina fyra lediga dagar som jag hade trott, blev att jobba några timmar idag redan! Men fick ju i alla fall tre lediga dagar! :-D
Hade nog varit sköt att vara ledig idag, då jag de senaste tre nätterna inte sovit, trots att jag ätit min sömnmedicin som en duktig flicka! Uuurgh!
Men i natt var det värre än de två föregående, eftersom de dagarna har jag varit ledig och kunnat sova en stund på förmiddagen, i dag lyckades jag dåsa till runt klockan sju, halv åtta och klockan åtta ringde klockan! Då var det dags att göra sig i ordning för jobbet, så jag kunde inte vila där på förmiddagen!
När jag sedan kom hem kunde jag inte slappna av tillräckligt för att sova, så jag är fortfarande vaken. Känner mig helt förstörd och hoppas verkligen på att sömnen skall ge med sig i natt, eftersom jag varit så aktiv hela långa dagen! Har ju till och med lyckats tvätta!
Funderar på att sola en skvätt i morgon, när Andy åkt hem. Vore rätt skönt, faktiskt. Och så kan det ju vara roligt att vara brun och fin till den stundande födelsedagen med! Skall ju ha kalas, om nu någon kommer.
Får se i morgon, då jag satt tisdagen som senaste dagen att svara på inbjudan, om det är någon som är intresserad av att deppa med mig.. Ska ju till och med bjussa på mat, och gratis är ju godast, så någon borde ju vilja komma?!
Föresten, har ju glömt att fråga Sofia om hon och hennes karl vill komma! Så jag gör väl det här nu då: Vill ni det? :-D Kanske är lite snålt med tid, är ju redan på lördag!
Dumt att ha så dåligt minne ibland, alltså! Nåja, skall skriva en ny blogg recension nu!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan vännen!

Hoppas att allt är bra?

Tack för inbjudan :) Men måste tuvärr tacka nej! Ska åka ut till Ljunga under helgen, tuvärr så vet jag inte riktigt om det blir på fredagen/lördag. Så därför måste ja tacka nej :(

Men det va väldigt gulligt av dig ändå att bjuda oss :)

Hoppas iallafall att du får det trevligt på lördag!



Puss

2009-04-15 @ 16:18:05
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0