Betty Boop vs. Lilla My

Ibland är det allt bra praktiskt att fylla år! Som till exempel när man är med sin pojkvän (i mitt fall) och hittar något man så innerligt vill ha men inte har råd med, då är det bara att darra lite på underläppen och ta fram Bambiögonen, och säga med klen stämma: Men jag fyller ju ååår idag!
Jag lyckades, får jag nog säga, ytterst bra med detta konststycke och se vad fina saker jag fick:


Jag samlar (bland mycket annat) på fina skrivblock, och på Gallerix sålde de jättefina skrivböcker för endast 59 kr/2st!!!
Dessa två med Betty Boop och Lilla My kunde jag bara inte låta bli att tigga till mig, och nu ingår de i min samling! :-D

















Pingvinen fick jag genom att lämpa över fyra/fem olika djurmagneter och säga till Andy:
Välj ut en som jag skall få av dig!
Trodde faktiskt inte att han skulle vara så lättövertalad (möjligt att det var för att jag gjorde det innan block-incidenten) men han gjorde faktiskt som jag sa!! -Woohoo-

Boken och kortet var fina presenter som jag fick utan vetskap innan, och utan tiggerier från min sida!!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0