Bovar och banditer!

Åååh, jag blir så arg!! Någon/några har varit nere vid våra föråd och försökt bryta sig in i flera av föråden! Ser ut som något avbröt dem, då inget föråd blev färdiguppbrutet.
De har börjat skruva bort flera skruvar i dörrfästena och varit på låsen. Tur för mig att jag, dels, upptäckte det innan de kommit tillbaka för att försöka sig på inbrottet igen och för att jag hade ett extralås hemma i en något grövre variant!
Satte upp en lapp på portens insida och talade om för grannarna vad som hänt, så att alla kan åtgärda sina föråd!
Är ju typiskt att man aldrig kan få ha något ifred utan att någon klåfingrig idiot skall förstöra!
Skall man behöva ha alla sina sparade saker uppe i lägenheten då? Är ju roligt, särskilt som jag har så stor lägenhet, med så rymliga garderober!! Nähä, hoppsan, det var visst tvärtom! Åååååh, förbannade skithål som skall bete sig på det här viset! Ingen respekt för medmänniskor och deras tillhörigheter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0