Dress, dress, dress

De senaste månaderna har jag haft en stark dragning för klänningar i olika utföranden och har sålunda samlat på dem! Tänkte visa mina härliga klänningar, vissa somriga andra lite mer vintriga. Endel till fest, några till vardags.
Välkommen och njut! ;-)
(Liten text förklaring: märket; inköpsstället).









Den här klänningen tänkte jag ha till jobbet, tycker den är lite stilig sådär.













































Den här klänningen är väl till lite finare kalas, hade den tillexempel på nyår då vi skulle ha middag med finkläder!










































Ett fodral som passar bra till vardags, typ om man vill ha lite finare kläder på jobbet!
















































Den här klänningen bara älskar jag. Åtminstone tills jag läste någonstans att Blondinbella identifierar sig med dessa. Var ju inte riktigt därför jag köpte den liksom, men är väl vad som tycks och tänks för de som ser den. Eller så är jag bara fördomsfull! ;-) Hur som haver, födelsedagskalaset blir den perfekt till! Och många, många, fler gånger!















































Orsaken till allt ont; klänningen jag köpte till julaftonsfirandet och som är starten till denna nya kärlek!































Tänk er brunbrända ben, högklackade, bruna gladiatorsandaletter och solsken!
Verkligen den perfekta sommarklänningen, i underbart siden!!





































Denna lilla goding hade jag på dopet jag var på. Skimmrar så fint i olika färger, beroende på ljus. Och så skön den är att ha på sig!!








































Nej mamma, bara för att du inte sett alla klänningar betyder de inte att de är nya! Alla är inköpta före det blev tal om Internetet samt långt före den här skattekrisen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0