En fågel viskade..

..i mitt öra, att min kära syster skall låna ut sin skrivplatta till datorn, till mig! Woohoo! Så skoj jag kommer kunna ha! Dock kommer hon inte till Norrköping förrän början på maj, men jag skall nog kunna hålla mig till dess!
Hon har för övrigt bekräftat att fågeln talade sanning, men påtalade extra mycket att det bara var till låns! Nåväl, jag har lånat grejer av henne för flera år sedan som jag fortfarande lånar, så det är inga problem! :-D Hähä..


Slipper jag bli frustrerad över Paint som inte låter mig göra som jag vill! Alla kanter, som jag vill ha rundade, blir kantiga! (Höhö, en kantig kant! (Extremt dålig humor!))
Nu närmast blir det ett besök i duschen, sedan skall jag nog knäcka en göra mig i ordning-öl! Får se vad klockan hinner bli, kanske, om jag har tur, lyckas klämma in ett inlägg till eller två! Måste ju visa vad fint jag fick av Andy och mina föräldrar med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0