En sista dag

Sedan blir det ledigt i fyra dagar!
Känner att den här långhelgen är efterlängtad och välbehövd! Bara slappa, förhoppningsvis få njuta av vädret, och dona lite i lägenheten! Tycker inte riktigt mina "lediga" sjukdagar räknas, eftersom jag bara låg i sängen och plågades, oförmögen att göra något annat (vilket förvisso var anledningen till att jag inte var på jobbet).

I morgon blir det middag hos mamma och pappa, Anna är hemma från Arvika då.. Och så skall Andy och Therese vara med! :-) Har blivit något av en tradition att Therese är med på våra påskmiddagar, eftersom hennes familj bor långt upp i Norraste Norrland! Det är trevligt tycker jag :-)

På lördagen skall Andy fixa min cykel och sedan på eftermiddagen åker han hem och lämnar mig ensam resten av helgen. Så jag får se vad jag kan hitta på för bus och kul då!

Nu däremot, skall det jobbas!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0