Födelsedagskalas!

I lördags fyllde jag ju 23 år, detta sörjdes i goda vänners sällskap! Tyvärr kom inte alla som sagt att de skulle komma, och många hörde inte av sig. Detta medförde ett stort överflöd av mat!! ;-D
Men det var trevlig och roligt och jag tackar alla som kom för det!
Ingen gick härifrån hungrig, så mycket kan jag ju säga! Hähä..

Har du planerat att ha kalas och bjuda på mat? Buffé är ganska vanligt att bjuda på, eftersom det är enkelt och det oftast finns något för alla. Dock är det mycket lätt att kostnaderna skenar iväg, så jag kan rekommendera dig att hålla extra koll på det!







Ser ni Cleo som smyger sig med på kortet bakom Harry?! ;-)












Mina älskade små katter förvandlades under kvällen till sällskapssjuka kalaskatter, något jag noga dokumenterade:


Den grå/vita katten heter Li, hon är 4,5 år.

Den helgrå heter Cleo och har ännu inte fyllt 1!





























Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget kort alls på mig ?glömt bort att jag var där ;)

2009-04-21 @ 22:35:48
Postat av: Fiia

Antar att det var Andy som frågade och svaret är: nej jag har inte glömt att du var där men jag hade bara en bild på din rygg! ;-P Men jag kanske skulle ha tagit med den då!?

2009-04-21 @ 22:51:12
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0