Frånvarande

Jaa, jag har ju inte uppdaterat särskilt väl de senaste dagarna.. Detta kan skyllas på:
1: Jag har varit (är) sjuk i två dagar, och inte riktigt känt för att uppdatera! Tog mig ur sängen först idag!
2: Ibland är jag för smart för mitt eget bästa, vilket denna gång resulterade i en borttappad kabel så att jag inte kunde föra över de bilder jag ville till datorn! Har nu hittat min kabel igen och kan glatt lägga in dessa bilder!
3: Jag är obotligt lat, och har helt enkelt inte tagit mig för att sätta på datorn!

Så där ja, då var alla mina ursäkter avklarade så nu kanske ni har ett hum om varför jag inte skrivit något på ett tag!
Som sagt har jag varit sjuk, lagom till att vårvädret åter trätt in! Så typiskt, det har snarare plågat mig än gett mig den njutning ett väderomslag så länge har fyllt mina drömmar!
Idag har jag dock vågat mig ur sängen och ut från lägenheten. Jag var mer eller mindre tvungen, då kattmaten var slut!! Och tro mig; det blir ett fruktansvärt liv här om det inte finns kattmat!
Imorgon tänker jag jobba, hur sjuk jag än är! För nu är jag trött på sängliggande och självömkande!
Gjorde jättegod mat idag som inte smakade någonting; mini fullkornsbaugetter med tonfiksröra! Mmm.. Som tur är gjorde jag så mycket av den goda röran att jag kan äta den även när jag blivit frisk och smaklökarna kommit tillbaka från semestern! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0