Friis & Jag

Ibland är jag lite väl fjantig. Jag hymmlar i alla fall inte med det, och det här med lyx är något jag åtrår väldigt mycket. Dock på bekostnad av mig själv, skall väl sägas!
Hur som haver. Jag samlar inte bara på klänningar, utan också vissa märken. Dessa märken har jag svårt att inte lägga vantarna på så snart jag har möjlighet och gillar produkten.
Dessutom, som t.ex. Dior, som jag köper det mesta sminket av, är faktiskt det inom sminkväg jag tycker är absolut bäst!
Nåväl, tidigare var det bara Dolce & Gabbana, Christian Dior samt vardagsskor i DC, men nu har jag fallit pladask även för Friis & Co. Tur för mig att jag hittat en outlet-butik på Drottninggatan med väskor från bl.a Friis & Co.. Lite andra roliga märken också!! :-)

Settet som det står att jag sålt, lyckades jag, efter att det legat, oanvänt i garderoben i ett år, slita mig i från tillslut och sälja på Tradera! Tycker jag var mäkta duktig!!





















Min nya, påbörjade samling. Dock kommer den inte att byggas på förrän kanske nästa år om saker och ting ser bättre ut då!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0