Full rulle

Och en massa funderingar!

Jag har funderat lite över det här med mina bokrecensioner. Och jag tror att det är så jobbigt att skriva dem för att jag väntar så länge att kännslan boken ger efter att jag läst den, hinner försvinna! Att återkalla den kännslan är väldigt energiödande och inte jättelätt, lyckas oftast inte ens helt och hållet. Allt detta gör att jag inte tycker det är så roligt att skriva dessa recensioner.
Alltså: i fortsättningen bör jag skriva mina recensioner snaraste efter att jag läst klart boken (i det här fallet).

Arbetsveckan har börjat, och den ser ut att lova endel arbete; GÖTT!
Skulle jobbat i går men det var fortfarande probem med programmet, så jag kunde inte! Trist.. Får hoppas att det är klart till i morgon!

Ont i rumpenstumpen med efter sadeln, är en sådan där hemsk smal och hård sak, som man måste vänja sig vid innan den slutar göra ont! Men är skönt att cykla, må jag säga!

Nähä, back to work! :-D

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, det låter riktigt gott. Ska nog jag också ta. Hoppas att det är fint väder i morgon!!! :-D

2009-04-27 @ 10:20:28
URL: http://lindawill.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejsan vännen!

Allt bra med dig?

Puss

2009-04-27 @ 13:45:39
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0