IKEA

Mamma vill aldrig mer gå med mig på IKEA! Det sa hon igår när vi åkte där ifrån! Undrar varför? kan ju absolut inte varit för att jag smusslade ner en massa saker som jag ville ha, och inte lyckades tjata mig till, som hon upptäckte först i kassan när hon lade upp grejerna på bandet och det var försent att lämna tillbaka?! Neeej, det kan jag väl ändå inte tro!! Hähä..
Jaa, och så var det ju det där med tjatet också, hon blev mäkta trött på mitt -Maaaammaaa, kan jag fåååå?, som värsta treåringen! Mohöhööhö

Detta lyckades jag få med mammas medgivande:


Sådana där tråkiga, behövliga saker som är så tråkiga att köpa själv!






































Skojiga saker, som ibland får eget liv och slinker ner i shoppingkassar tillhörande någon med större plånbok!


Dessutom så var det ju både en groda och en älg! Vilket jag samlar på!! Föresten; vem har inte drömt om att göra älgformade kakor?! ;-)








Mössen var i alla fall till katterna, så att de får lite nya leksaker!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0