Jag utökar

Med en ny kategori: Plastikkirurgi blir namnet och ämnet som skall behandlas här! Vad jag tänkte skriva om var min egen erfarenhet, före, under och efter.
Följ mig från första kontakten och tankarna som susar runt, till det färdiga resultatet!
Tänkte skriva om detta för att fler i min situation skall få tips och råd om hur man kan gå till väga, då jag själv (okej, mamma är väl den som ansträngt sig mest och fått klura) har haft problem med att veta hur man går till väga, var man skall vända sig och vad för hjälp det finns att få!
Dock tänker jag inte avslöja vad för slags ingrepp jag skall göra förrän efteråt, mest för att jag inte vill prata om det förrän det är historia och lagt till erfarenheterna man samlar på sig i livet! Har, tro det eller ej, ingenting med spänning och försök att få folk att läsa bloggen kontinuerligt för att få reda på vad det är, att göra!

Jag hoppas att någon, när jag är klar med allt, läser min historia, och känner sig hjälpt av den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0