Klockan 17.00

Åker vi till Linköping! Börjar bli skapligt nervös nu!!
Först skall vi till IKEA, mina föräldrar skall kolla på lite grejer, seda skall vi käka där. Sedan blir det ett besök hos Andy, som ville visa mina föräldrar hur han bor. Och efter det, klockan 21.05 (jag vet, konstig tid!) är det konsultation hos kirurgen! Usch vad nervös jag börjar bli, har snurror i magen, som gör den lite yr. Har i alla fall tänkt på klädseln, så att det skall bli smidigt att visa det som skall ordnas. -Smart-
Hur som helst, den knappa tiden gör det omöjligt att hinna slänga in något mer innan jag åker, får se hur pigg jag är när jag kommer hem, annars återkommer jag imorgon igen! Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0