Kom på en sak...

Nu, innan jag tar en paus för dagens datapulande, tänkte jag bara berätta om något posetivt jag fått ut från mitt bloggande: till en början var jag lite skeptisk till hur jag skulle ställa mig till att min kära mor snokade runt i min blogg, särskilt som det uttryckte sig i en massa sura miner från hennes sida angående vissa saker jag ville göra khär i livet (typ tatuera mig, igen). Men i helgen fick jag erfara den positiva sidan av hennes läsande, jag hade ju skrivit om min garderobsrensning och nämnt att jag behövde en flyttkartong. I söndags när mamma och pappa skulle komma upp på en fika och hämta sopsäcken med ge bort-kläder, hade min kära mor tänkt på vad jag skrivit och tagit med sig en flyttkartong!!
Sedan muttrade hon något om att jag ju visste att de hade hela källaren full nu efter flytten från huset! Nåja, man kan ju inte tänka på allt!
Var väl rätt bra va?
Så mamma, du behöver inte smyga in här och tjuvläsa mer, jag vet redan att du gör det! Andy med för den delen, när han kommer åt Internet..
Förvisso drar detta ner på inköp jag faktiskt redovisar i bloggen, men jaja.. Något ont får det väl föra med sig att de läser.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nu är jag inte med för fem öre... vilken bok pratar du om?

2009-04-02 @ 20:34:05
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jaha, den! Den har jag aldrig ens sett. Haha.

Den hamnade nog bara där när jag valde design på bloggen, så tyvärr är jag ingen större hjälp. Kan inte tyda html-texten i designen heller så jag kan inte ta reda på det...

2009-04-03 @ 09:53:03
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0