Lite trist och tråkigt

Kom hem vid klockan 21 i går, efter en jättetrevlig eftermiddag och kväll i sällskap av Linda.
När jag kom hem blev det direkt in i duschen och sedan kollade Andy och jag på film, vilken slutade strax efter 00. Med andra ord hann jag inte skriva något i bloggen om min underbara dag, med alla fina bilder jag tog. Dock skall jag redovisa för dagen sedan när jag kommer hem! :-D Men lite tråkigt är det, hade sett fram mot att lägga upp gårdagen.
Tack Linda, hoppas du inte har ont i öronen av allt mitt babbel, jag tyckte det var så jätteroligt att träffa dig!! :-D Ni andra får som sagt snällt vänta till i kväll innan ni får se hur trevligt det var! ;-)



Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket för i går! Måste vi vänta ett år till nästa gång? ;-)

2009-04-29 @ 11:38:02
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0