Min nya vän

Okej, det kanske inte direkt är någon nyhet men jag har inte tagit några kort på min nya vän tidigare, som jag kunnat visa här! Bara med mobilkameran och den är ju inte den bästa!
Min kära syster, Anna, är skalvakt åt hennes kompis meda denne är utomlands och jobbar (?), pluggar (?). Nåväl, inte så viktigt, vad viktigare är den hon är skalvakt åt! Fantasifullt nog: Skalman! En söt liten krabbat!
När jag skickade ett MMS till Andy med en bild av denna Skalman blev han först sur och trodde att jag införskaffat mig ett nytt djur! Han tycker nämligen att två katter räcker gott och väl, men är lite orolig att jag inte skall tycka detsamma och gå och införskaffa mig fler! Jag kan lugna honom med att säga att jag faktiskt inte har plats för fler djur som jag bor nu! Man måste ju tänka på dem också, att de har plats att röra sig på och leka!

Här är i alla fall min nya vän, Skalman:







Han är bara fem år, så han kommer väl bli åtminstone dubbelt så stor! sööööt!













Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, så sööööt! :-D

2009-04-12 @ 19:56:24
URL: http://lindawill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hen är fantastiskt vacker :D O min kamrat är i storbritannien på praktik så jobb och utbildning kombinerat kanske man kan våga påstå :P

2009-04-13 @ 16:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0