Min valborgsmässoafton

Blir att spendera med mina kläder i tvättstugan! Mycket nöje.. Hähä..

Nej, jag ska faktiskt träffa Sofia efter jobbet med, får se vad vi hittar på. Så helt tråkigt kommer jag ju inte ha, ser fram mot att träffa henne, var ju ett tag sedan.. (Mitt fel, jag vet. Är nästan bara jag som tackat nej den senaste tiden när hon bjudit med mig på saker.)

Hade väl kanske hoppats att Andy och jag skulle se någon brasa, äta korv och Valborgsfrysa. Men han skall tillbaka till Linköping i eftermiddag, så det kan jag ju glömma!













Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, oki! Då vet jag :)

Aaa, klart!

2009-04-30 @ 10:07:48
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0