Mina vantar

Åååh, det är så typiskt! Jag glömde mina vantar när jag gick till jobbet i morse! Och det är snorkallt ute!! Mina händer är inte de roligaste så här års, eftersom temperaturen går upp och ner har jag jättetorra händer som lätt går sönder! (De är rätt torra när det är kallt och vinter också i och för sig.)
Givetvis åkte bussen förbi precis innan jag hunnit fram, tji fick jag! Så fick sitta där med mina kalla fingrar och snällt vänta på nästa!
Fyy att det skall ha blivit så tråkigt väder igen, jag var ju inte färdig med värmen än ju! Men blir väl varmare snart igen, får man hoppas! På lördag fyller jag år och då tycker jag nog allt att vädergubben får vara lite snäll och bjussa på solsken och värme! Inte mer än rätt!! ;-D
Känner mig inte motiverad att jobba, men högen med papper som skall arkiveras vägrar ju arkivera sig själv!! (Ja, jag vet, hur ohyfsat av den som helst!! Finns inget vett i papper nu förtiden!)

Nåväl, back to work!


Bild lånad här via Google

Kommentarer
Postat av: andreas

låter jobbigt, men jag ska göra lite jobb jag med här hemma hos dig. har tagit fram dammsugaren redan och hunnit diska, det du..

2009-04-14 @ 10:36:51
Postat av: Fiia

Aah, najsbajs :-D Tack min älskade!

2009-04-14 @ 11:04:37
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0