Mycket att göra

Ett par dagar nu kommer jag att ha mycket att göra, konstigt att det skall vara så mycket stök när man fyller år!
I dag skall jag, efter jobben, till Willys och handla det sista inför i morgon. Senare, vid 18-19 blir det middag på restaurang med mamma, pappa och Andy.. Något tips på bra sådan i Norrköping, som kan vara rolig att testa?
Är nämligen jag som skall bestämma var vi skall äta och jag har ingen aning!

Imorgon vankas det kalas och jag skall bjuda på plockmat! Älskar att ordna kalas, så det kommer att bli roligt, dock stressigt!
Lägenheten skall städas, maten skall göras klar, jag skall fixas och allt det andra som blir när man ska ha kalas! Kommer inte bli mycket tid för bloggen i alla fall, så mycket kan jag nog förutspå.
Möjligt att det blir ordentliga uppdateringar på söndag, under förutsättning att jag orkar och har tid över. För det är inte bara städning inför kalas, utan den mesta städningen görs ju faktiskt efter kalas!

Igår hade jag tänkt att jag skulle gjort endel uppdateringar på lite roligheter, lite sådant jag har läst och upprörts över och sådant. Dock somnade jag som en stock när jag kom hem, och vaknade igen först vid kl 21. Då kände jag mig inte så upplagd för bloggen, då jag vet att jag i så fall skulle varit uppe alldeles för länge! (Och som jag skrivit tidigare har en vecka nu kantats av extrema sömnrubbningar, igår var första dagen och kvällen jag ägnade fullt ut åt sovandets konst!)

Har upptäckt att när jag inte skriver så mycket sjunker antalet unika besökare med ca 50%! Så jag får väl försöka hålla mig lite uppdaterad mellan allt donande! ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0