Naturskönt

Var ju på Färgagården tidigare i dag med mor, far, Andy och Karla såklart. Det bjöds på panini med skagenröra, kaffe och glass (Långa Farbrorn Cola, hallonsmaken var slut, och jag får väl erkänna att jag råkade darra lite på underläppen när glasstanten sa det, utan att tänka mig för! Så jag sa, jaa, men då tar jag väl cola då och så vände jag mig om och upptäckte att de hade hallon sorbet, men då vågade jag inte ändra mig.. Hähä..).
Har gjort några kollage, men eftersom det blir så dåligt när man har flera kollage i samma inlägg kommer det därför bli fyra inlägg med olika platser vi besökte under vårt strövtåg. Först ut blir promenadbilderna längs med strömmen.
Så härligt och vackert ute, så jag tror jag tog sammanlagt 80 bilder på promenaden, och tro mig, det var inte lätt att begränsa sig till endast fyra fjuttiga kollage!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0