Nöjdast

Jag vet inte om ni märkt det, men jag är ju mäkta nöjd över min ko, som var den som fick mig att börja rita så mycket i Paint. Och vet ni vad? Även min mamma tyckte om kon, och nu skall hon måla den på min mosters brevlåda, som hon blivit ombedd att dekorera (hon dekorerade den förra också, dock är den något förstörd nu efter ur och skur och någon krock (galna värmlänningar som kört in i brevlådestället)).
Lite stolt jag är då, då jag genom det får sådan bekräftelse; -det är inte bara jag som fäst mig på den där kossan! Och nu kommer alla som kör förbi se den! Vilket blir många under sommaren, då det är Frykdalsdansen och Arvikafestivalen och turister överhuvudtaget i mängder som åker längs med den vägen! ;-) Hohö..




Kommentarer
Postat av: suuusanne

Nehejj gud vad kul, ja jag kommer hem, eller tar flyget hem har ifran den 18e, sa jag ar hemma da:D Da maste du sova hos oss!! Fan va kul ses vi ju snart ju=)

2009-04-29 @ 16:28:56
URL: http://suussies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0