Otursdag?

I torsdags hade jag nog min egen lilla fredag den 13:e! Ingenting gick som jag ville och oturen kastade sig över mig flera gånger! Det värsta var nog när jag rakade mig och lyckades raka av en bit av nageln! Var tvungen att avsluta rakningen iförd peelingvantar för att inte blöda ner hela mig!

Sedan skulle jag applicera nagelförstärkare på naglarna och lyckades förvisso undvika sårområdet, men istället hade jag omkull flaskan så nästan hela innehållet polerade bordet i stället!

Eftersom det gått så bra att måla på ovanstående utan missöden i form av nagelförstärkare i såret, var jag naiv nog att tro att nagellacket skulle gå lika bra! Icke!
Som ni kanske kan se här på bilden, lyckades jag kladda nagellack på den biten där nageln fattades och oj vad ont det gjorde!!




Så, akta er, rakhyvlar är ondskefulla ting!



(Eller också är det jag som är otroligt klantig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0