Påskledigt?

Verkar som att jag tog mig ett par dagar påskledigt från bloggen! ;-) Hoppas ni inte saknat mig allt för mycket! Hähähä..
Har en hel del uppdateringar att göra, så ni blir nog inte besvikna!

Dessutom tänkte jag lägga in en ny kategori: Fiia Lagar Mat, vilken kommer innehålla lite recept och bilder på mat jag lagar, eftersom jag tycker så mycket om att laga mat! :-D Även lite kalastips och sådant varefter sådana kommer! (Kan ju liksom inte lägga in kalastips och bilder på kalas jag inte haft!)
Sedan blir det väl kanske inte bara mat jag själv lagar, utan även sådan mat jag äter, som typ nu vid påsken, kan det ju passa med lite påskmats bilder. Och faktiskt så slapp jag ifrån matlagningen på påsken! Hähä.

Nähej, det är väl kanske dags att börja pula med bilderna nu! Har en kopp kaffe här brevid att styrka mig med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0