Porslinsblommor

Blir visst mycket om blommor i dag!

När jag vattnade blommorna tidigare i dag fick jag en mycket glad överaskning! Min porslinsblomma har tre knoppklasar, som kommer slå ut när som helst!
Detta är verkligen min absoluta favoritblomma och den är otroligt vacker när den slår ut! Ser ut som små porslinsstjärnor bled lila glasstjärnor inuti!



















Måste vara blompinnegrodan som jag fick i födelsedagspresent som fått blomman att vilja slå ut! Jag menar knopparna kom ju faktiskt i samband med den! ;-)

Tycker de är fina att titta på även innan de slagit ut också!
















Här är en jättegammal bild på hur de ser ut när de är utslagna. Kvalitén är inte den bästa, men tror det var med min 2 megapixel-kamera, så vem kan klandra mig!? ;-D















Kommentarer
Postat av: Robin

Hej Fia =P Adda dig på MSN men du kanske inte är där så mycket, ja dina blommor, allstå jag är hemma i stort sett varje eftermiddag/kväll om du kan komma hit eller om vi ses någon annanstanns, har ingen aning om vart du bor eller vad du gör om dagarna =P Kramis

2009-04-26 @ 09:21:13
URL: http://catwalker.blogg.se/
Postat av: Bettan

Varsågod;)

Vad händer idag då??

2009-04-26 @ 09:33:34
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Linda

Visst är det så, men första ronden gick i alla fall bra. :-)

Då kan vi ju satsa på tisdag efter klockan 17. Har du kvar samma telefonnummer?

Kramisar

2009-04-26 @ 11:58:21
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0