Scrapbooking


När jag lade fram mina idéer för mamma om att framkalla bilderna jag har i datorn, tyckte hon att jag skulle göra något fint med dem och föreslog då att jag skulle göra en Scrapbook. Nu är det ju så att jag inte är riktigt insatt i denna grej och inte vet hur man skall gå till väga för bästa resultat. Därför har jag kikat runt lite på olika sidor som säljer detta och kollat vad som finns. Kan ju inte precis påstå att det var särskilt billigt, men det blir väl förhoppningsvis jättefint och kommer vara något man har resten av livet.
Däremot tänkte jag om någon, som kan det där, kunde tipsa mig om köpställen som är bra och saker jag bör tänka på?

Bilden är lånad från Scrapbooking-butiken.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken bra nätbutik! Priserna på papper var faktiskt lägre än i de som jag kollat på. Förutom de som är på rea hos Tantscrappa (http://www.shopbyen.dk/tantscrappa/), där betalade jag bara 5 kr/st.

Men stämplarna förstår jag att du inte gillar, de såg tråkiga ut. Nästa gång jag är hos mamma ska jag fota kortet hon fick av mig när hon fyllde, där är ett exempel på en fin stämpel. (Tycker jag.)

Tack så mycket för en rolig eftermiddag/kväll!

Kramis

2009-04-28 @ 23:36:01
URL: http://lindawill.blogg.se/
Postat av: Anna

Scrapgrejer brukar gå att hitta lite överallt... typ timaari brukar ha lite ibland och så... Jag och en polare diskuterade det där med att fixa såna prylar och kontentan blev nånstans "don't overdo it". Kolla tradera också! Brukar gå att köpa sviiinstora kit där ibland (och jag är bra sugen många gånger men håller tassarna i styr ska du veta!)



Pysslar gärna med dig när jag dyker upp i stan! :D om du vill vill säga :P

krams

2009-04-29 @ 09:14:27
Postat av: Tina

Haha! Coolt, jag handlar också på scrapbooking-butiken. Tycker faktiskt att de är billigast på nätet. Kram! Och lycka till med scrapbookingen! Tyckte att dina första blad blev jättebra!

2009-05-05 @ 11:25:16
Postat av: Fiia

Tina: Jaa, visst är det så! :-D

Tackar, fast jag vet inte, blev de inte lite röriga? Lite mycket kanske? Kramkram

2009-05-05 @ 12:25:04
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0