Snart är det sommar, nu är det sol

..snart är det koskit i haagen -sjunga-

Det är så varmt och härligt när solen lyser in genom fönstret! Sitter man på kontor hela dagarna är detta enda sättet att få njuta av vädret! Och det kan inte glömmas bort! Ibland blir det lite för varmt, eftersom effekten av solen genom fönstret är densamma som i ett växthus, bara något mindre! Men det får man inte låta bekymra en, bättre för varmt än kallt och jävigt! :-D

Hoppas att det fina vädret håller i sig till helgen, så man kan njuta på riktigt, utomhus!! Fast jag vet inte hur mycket tid jag kommer ha över för utomhusspektakel, eftersom jag skall ha födelsedagskalas på lördagen och måste stå och fixa käket halva dagen! Och städa i ordning och ta upp extrasängen (bra att ha som exrasoffa när man är många som vill sitta) och så ska ju även jag själv göras i ordning! Ååååh, vad jag älskar att dona kalas!! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0