Sömnlös i Norrköping

(Jaja, rubriken är väl en skvätt inspirerad av titeln Sömnlös i Seattle!)

Usch, jag kan verkligen inte förstå varför jag inte kan sova om nätterna! De senaste två nätterna har förvisso varit en smula bättre men fortfarande så är det inte tillräckligt! Sovit oroligt i endast ett par timmar, och jag behöver mycket mer sömn än så!
För det första blir jag inte "sova"-trött förrän sent, i natt var det klockan 3 (vanligtvis somnar jag vid 23-24) och sedan kunde jag inte riktigt somna. När jag väl hade gjort det, vaknade jag och var jättepigg ett flertal gånger och låg sedan vaken en bra stund! Blir helt förstörd av den här tröttheten, känner mig fysiskt sjuk, med värmesvall, kallsvett och yrsel, typ klimakteriesymptom och nog för att jag tar ett steg närmare ålderdomen på lördag men värst gammal är jag då inte! Är ju faktiskt rätt liten!! Och definitivt inte i ålder för klimakteriet!! Hoho..
Nej, det är sömnproblemens fel! Vet bara inte vad jag skall göra, och vad jag gjort annorlunda sedan i lördags för att det skall ha blivit såhär! Trodde ett tag att det var värmen, men de senaste dagarna har det inte varit så där jättevarmt i min lägenhet på kvällen, faktiskt ganska svalt!



Bild lånad från [klicka här] via Google

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att någon förstår att man inte kan använda Google som källa. Via Google är ju helt rätt, men vissa tycks ju tro att bilderna är upplagda där, inte att det är en sökmotor. (När man bara skriver att bilden är tagen från Google så säger ju inte det ett dugg...) Nåja, som sagt kul att se att du gör rätt i alla fall. :-)

2009-04-15 @ 12:53:08
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0