Underbara grannar?

Jaa, det är ju några nya som flyttat in i huset de senaste månaderna, och vet ni vad? Lagom till att jag skaffat mig dygnet runt-Internet skaffar två av grannarna oskyddade trådlösa nätverk! Är det inte surt? Nu vet jag ju att det är ajabaja att använda dessa, men ändå, om jag hade varit ohederlig hade det ju varit toppen!! Nåja. Lite skoj är det ju! :-)

(Nej mamma, jag ska inte tjuvlåna av deras, jag har ju för sjutton gubbar precis fått mig en dongel med bättre avtal än förra, så jag har väl ändå ingen användning av det! Ville bara berätta det, förstår du!)

Annars i dag har det varit en sådan där härlig, lugn, söndag. Skulle ha tvättat, men lat som jag är, får jag helt enkelt boka ny tvätt-tid för senare i veckan. Hehe..
Kollat på skräckfilm, ätit glass och skrämt skiten ur mig själv! Så nu får jag väl sova med tänd lampa eller något! :-D
Åter till arbetet i morgon. Hoppas att det dåliga väder som varit i dag, övergår till strålande sol och varm luft i morgon!

Nu är det dags att ringa Andy för det obligatoriska god natt-samtalet! Annars kan vi nog inte sova, någon av oss! ;-)
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0