Vår på riktigt?

Blir många "fråge"-rubriker i dag känner jag. Men detta är väl en fråga som surrar i mångas huvuden i dessa dagar av molfritt solsken!?

Harry och Andy har spenderat dagen hos mig, och vi kunde ju inte låta solen stråla utan oss, så iväg begav det sig till en närliggande park med filt och hela baletten!

Ser det inte riktigt härligt ut? Det var det i alla fall!
Pojkarna drack öl medan jag var duktig och bara smaskade på ett äpple och lekte med Andys helikopter! Tyvärr tycks den ha tagit skada av alla kollisioner, så den är inte lika bra som tidigare. Men roligt var det! :-D












P.s Börjar jag inte få lite bättre grepp på det här med Picasa nu?! :-) Bilderna blir något små, men jag tror jag vet varför.. Får se i morgon om det blir bättre om jag lägger in nytagna bilder eller sådana jag inte redan pillat med vill säga. (Lovar ingenting, men nästa gång det kommer nytagna bilder kanske ni får se ytterligare framsteg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0