When the sun doesn't shine

Kan man sola solarium, och låtsas att man ligger ute i tryckande hetta! Detta idkade jag igår och hade en skön stund, tills någon började greja med handtaget i dörren och det lät som det var någon med en nyckelknippa ämnad att öppna dörren. Mitt stackars hjärta kämpade på i full panik och rusade i bröstet!
Dock fick jag aldrig reda på om det var min något färgstarka fantasi som skapade dessa ljud (inte helt ovanligt) eller om det faktiskt var någon som försökte ta sig in!
När jag kom ut var föreståndaren utanför, höll på med varuautomaten, men han sa inget som tydde på det mer än ett enkelt -Hej. Och det indikerar ju inte att han försökt öppna dörren precis..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0