14 dagar kvar

Tänk det ni! Om bara två veckor är vi halvvägs igenom! Shit så fort tiden går! Och eftersom halva tiden redan gått så lär ju sista biten gå lika fort också! Tyvärr kommer nog sista månaden bli något seg då jag slutar jobba i början av december och måste ta ut mammaledighet redan då.. :-( Men jag förstår ju mina chefer också, man vet aldrig vad som händer där mot slutet och de kan inte driva ett företag där de inte vet om deras ekonomiansvariga (+kundtjänst) inte kommer på en hel vecka p.g.a något med graviditeten. Sen tror jag att det kan vara rätt nyttigt att ta det lugnt sista månaden med, då man är höggravid och allt.
Dessutom är det ju jul och allt omkring där i december, vilket ändå skapar tillräckligt med stress för någon som inte får stressa (som man ju inte ska under graviditeten), så är väl lika bra.
Men segt kommer det gå när man inte är lika sysselsatt. Får väl fixa och dona och trolla bort tiden så gott det går! Är ju ändå ett tag kvar så jag behöver ju inte noja över det redan! Hähä...

Men som sagt, det är bara två veckor tills jag är halvvägs!!! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0