Back in business

Som jag skrev i går har vi inte haft internet på hela veckan. I dag kan jag gladeligen tala om att både telefon och internet är tillbaka i funktion (tills vidare, man vet aldrig) så nu behöver ni inte undra om jag gått och försvunnit eller något! ;-P Hähä.. Har inget speciellt att skriva för tillfället, dock. Men jag klurar på det. För övrigt är det Augusti-fest i Norrköping nu. Tyckte det var mycket bättre när det var karneval, nu har de inte kvar den riktiga karnevalen, bara barntåget.. Hellre att de slopade fyrverkeri-SM och satsade stort på karnevalen. Det är min åsikt och den står jag för! :-) Blir i alla fall en sväng på marknaden till helgen, kanske köpa mig en sten till samlingen om de har några fina.. En munk och sockervadd skall jag ha också, det är obligatoriskt! Muhahahah..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0