Barnmorskan

I dag förstår ni, skall jag till barnmorskan för kontroll eller vad det nu är. Får man lyssna på hjärtat? Vi vet inte än om Andy kan bli med, även om han vill, eftersom han inte jobbat så länge på det stället han är på. Dessutom blev det lite sent påtänkt, eller jag pratade om det för länge sedan men då visste jag inte att man antagligen fick lyssna på hjärtat, trodde typ bara att det var att kolla mina värden och annat som är tråkigt för Andy att följa med på.
Okej, det där låter lite fel, men jag menar inget illa med det, men det känns ganska onödigt för Andy att följa med om de skall kolla så jag inte har diabetes eller så..

På tal om diabetes så ringde en tant från TryggHansa nyss och frågade om vi ville ha en försäkringsgenomgång, jag visste inte riktigt så hon skulle ringa tillbaka i oktober. Hmm, känns lite övernitiskt att ha en genomgång av olika försäkringar, dessutom så vet man väl redan att det bara handlar om ett säljmöte där de vill sälja på oss fler försäkringar genom dem. Allt bara för att vi skickade in en ansökan om havandeskapsförsäkring. Dessutom påminde hon mig om att jag måste adressändra snarast, flyttar ju i morgon! :-D Woohoo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0