Cardigan

Jag har hittat den tröja/kofta jag vill att min (vår) bebis skall åka hem från BB i! Den är så otroligt söt! Andy sa att jag fick köpa den eftersom den inte var så dyr och jag lovade att det var den enda bebisgrejen jag skulle köpa! (Nu räknar vi av de roliga grejerna som man måste hålla sig i skinnet för att inte köpa, inte barnvagn, skötbord och spjälsäng som vi skall betala nu när som helst..)


Kostar 149:- och finns att köpa [HÄR]
Finns massor med andra fina, relativt billiga grejer där!

Fanns även en body där som skulle vilja ha men som får vänta.

Denna söta lilla sparkdräkt kostar 129:-

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååhhh det kan vara bland det sötaste jag sett på väldigt väldigt länge! :D o du det kan ju vara så att man får se till att storasyster dyker upp i tid för kalaset så kanske vissa saker ordnar sig ändå ;) höhö

2009-08-06 @ 13:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0