Cravings

Okej, jag har faktiskt inga speciella gravid-cravings men till och från får jag små begär som jag bara måste stilla! Och just nu är jag larvigt och obotligt sugen på Ballerinakakor! Villha, vill ha, vill ha!
Så Andy och jag skall gå förbi Netto sedan när vi lämnar tillbaka filmen vi hyrde i går. :-D Hähä.. De har Ballerinakakor för nio kronor/pkt! Mycket rimligt och överkomligt pris om jag får säga så själv!

Har tvättdag i dag, så kommer nog uppdatera lite mer sedan när jag väntar på tvätten, nu skall jag umgås med Andy innan han åker hem igen! 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, det vore ju troligt, men nej. Just nu vill jag egentligen inte ha barn, det är väldigt olägligt då vi skulle få ställa in USA-resan och då jag ska fortsätta plugga i januari.

Sen är ju det största "problemet" att min mage är stenhård på ett ställe, och det går ju inte att inbilla sig.

2009-08-02 @ 19:36:38
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaha, då vet jag vem du menar. trög Men jag tror faktiskt inte att vi gick i samma klass någon gång... Men som sagt, jag vet vem du menar.



Jupp, jag hör av mig när vi är hemma igen!



Kramar

2009-08-02 @ 20:00:49
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0