Dålig uppdatering

Hähä, kollade min profil här bredvid och insåg att jag inte ändrat på länge. Till exempel har jag varit 23 år i nästan ett halvår, men det stod fortfarande ingenting om att vi väntar barn heller. Usch så dålig jag är på att hålla en aktuell sida! Nåja nu är i alla fall detta fixat. Funderade ett tag på att ta bort allt om festande, eftersom jag inte tycker det är så roligt längre. Är ju så trött hela tiden så jag orkar inte längre. Men jag tycker ju fortfarande att det som varit har vart kul och det kommer ju att bli endel sedan efter födseln med, dock inte speciellt ofta och inte de första månaderna men sedan kan väl även jag få roa mig någon gång ibland. Och eftersom det kommer bli så sällan då kommer jag nog tycka att det är lite extra spännande och roligt, då det inte längre är vardagsmat.. ;-P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0