Food



Aaah, är så fruktansvärt hungrig!! Bara en kvart kvar till lunch men känns som en evighet, dessutom ska maten fixas; nudelsoppa. Tar ju en stund att få det klart!! Fattar inte att jag är så hungrig, har ju ätit massor med grejs i dag. Två smörgåsar och två knäcke och en morot. Gissar att det är sömnbristen som kräver denna mängd mat för att få energi så jag klarar av att jobba. Gud så skönt det kommer bli när dagen äntligen är över. Slappa slappa slappa är vad jag skall göra! Kanske pilla dator när jag vaknat. Äta lite glass och tycka synd om mig själv.. Låter väl som en toppenfredag?! ;-P Får se hur mycket jag orkar packa i dag, ryggen blir lite känsligare när jag är trött (foglossning) så kanske tar det på söndag och måndag i stället.. Är ju bara köket som skall packas ner, kommer nog inte ta jättelång tid.. Nää, nu skall jag fördriva mina sista tio minuter innan jag kan frossa i mina nudlar! Ha det gött så länge! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0